FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 BMW M6 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Havoc
Postepowy
Postepowy



Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/8
Skąd: Biaystok :)

PostWysłany: Śro 18:14, 07 Lut 2007 Powrót do góry

ImageImageImage

BMW M6
Po niedawnej premierze modelu M5 BMW prezentuje sportową wersję szóstki - M6. Pomimo wcześniejszych pogłosek, że auto ma otrzymać 600 konne serce, M6 będzie napędzana tym samym silnikiem co M5 - V10 wykorzystującym technikę zmiennych faz rozrządu Bi-VANOS i elektronikę sterującą stosowaną w bolidach F1, o mocy maksymalnej 507 KM przy 7,75 tys obr/min, a jego maksymalny moment obrotowy wynosi 520 Nm przy 6,1 tys obr/min. Podobnie jak w M5 standardowo dostępne jest 400 KM, a dodatkowe 107 uruchamia się po naciśnięciu przycisku na konsoli środkowej, które zmienia sterowanie elektroniką silnika. Wraz ze zmianą mocy zmieniają się nastawy zawieszenia na bardziej sportowe. BMW M6 osiągałaby prędkość ponad 320 km/h gdyby nie ograniczono jej elektronicznie do 250 km/h. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 4,6 s. Ze względu na tak dużą moc silnika M6 wyposażona jest w system kontroli trakcji DSC, zapobiegający utracie przyczepności. Równie imponująco jak przyspieszenie prezentuje się zdolność M6 do hamowania. Ważący 1710 kg samochód potrzebuje tylko 36 metrów, aby wyhamować z prędkości 100 km/h, natomiast, gdy zaczniemy hamować przy prędkości 200 km/h M6 zatrzyma się po przejechaniu 140 metrów. BMW M6 podobnie jak M5 wyposażona jest w siedmiobiegową skrzynię sekwencyjną o manualnym lub automatycznym trybie pracy. Skrzynia ma 11 różnych konfiguracji pracy: 6 w trybie manualnym i 5 w trybie automatycznym, które dostosowane są do rozmaitych warunków drogowych i preferencji kierowcy. Skrzynia biegów rozpoznaje też, kiedy auto pokonuje wzniesienia odpowiednio zmieniając lub utrzymując biegi by wjechać pod górę nie tracąc prędkości, lub hamować silnikiem zjeżdżając z niej. Kierowca ma do wyboru jeden z trzech trybów charakterystyki zawieszenia: Komfort, Norma lub Sport. System projekcji wskaźników na przedniej szybie – Head-up Display nieco przeprojektowano na potrzeby nowej M6. Zamiast wskazań nawigacji satelitarnej wyświetla on głównie informacje o pracy silnika, skrzyni biegów i prędkości auta. Z zewnątrz wersję M6 wyróżniają łezkowate lusterka, cztery końcówki wydechu, przeprojektowane zderzakospojlery, wyoblone progi, specjalnie zaprojektowane 19 calowe felgi, oraz ultralekki dach wykonany z włókien węglowych, który wpływa na obniżenie masy auta. M6 trafi do salonów w drugiej połowie 2005 roku, cena ponad 600 tys pln.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casillas
Administrator Forum
Administrator Forum



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/8

PostWysłany: Śro 18:15, 07 Lut 2007 Powrót do góry

zajerzysty jest ten samochód chyba wszyscy się zemną zgadzaja 10/10


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin